Islamic mind

augusti 3, 2012

Facebook ska inte styra mitt liv

Filed under: Uncategorized — majestrooo @ 2:55 e m

Jag vill inte sälja mitt liv till Facebook. Därför väljer jag att inte dela med mig av min information till dem. Det är jobbigt att Facebook inte kan stanna där de är och bara erbjuda sina användare en bra social plattform. Istället för att sälja sina användares liv, kan de be om månatliga donationer. Servrar, utvecklare etc kostar pengar men om vi måste sälja våra liv för att ett företag inte kan finansiera sig själv, tycker jag det är fel på företaget och inte något annat, något står inte helt rätt till. Att användare nu väljer att vara med och dela med sig av sina privatliv till ett företag bekräftar bara den förstörda samhällsstrukturen 2012.

Det behövs ett nytt socialt nätverk som värnar om människors integritet, jag ska nog starta ett sådant.

1 kommentar »

  1. Estimado
    Me fascinó la forma en que abarca sobre el tema.

    Volveré volviendo esta página para seguir instruyéndome sobre
    la materia.
    Saludos

    Kommentar av Parto Prematuro — augusti 27, 2012 @ 4:38 e m | Svara


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

