Islamic mind

september 13, 2009

Detta är bara början

Filed under: Islam idag,Politik,Världen idag — majestrooo @ 10:22 f m
Tags:

…på ett stort drama. Jag kommer följa utvecklingen, senaste utlägget från SvD. Skyldig för terrorism eller inte är svårt att faställa i nuläget. Visst är det märkligt att han gripits två ggr, fast den första bör kanske inte räknas. Varför? Jo Mehdi Ghezalis första hållplats för många år sedan har bloggaren ”RadikalMuslim” ett förträffligt inlägg om, läs vidare.

Jag känner mig som Nostradamus efter vad som har skrivits angående gripandet av Ghezali och detta inlägg för några veckor sedan.

Jag prickade inte riktigt rätt, men till alla i Sverige så kan jag säga er att detta är bara början på en smörja ni/vi kommer dras in i. Allt eftersom Sverige fortsätter att springa USA:s ärenden i Afghanistan kommer situationen förvärras. Å andra sidan, så länge Sverige sköter sig kommer inte ”al-Qaida” hota att spränga tunnelbanan i Stockholm.

Kommentera »

Inga kommentarer ännu.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

